Selamat Datang Ke Blog ANAK KEDAH

Friday 27 January 2012

Twitter Azwan Ali Digodam JackSparrow Rilekscrew

Salam sejahtera semua, baru-baru ni Azwan Ali yang di gelar Bapok Tua ini hangat diperkatakan mengenai isu ingin membunuh adiknya Umi Hafilda. Laporan polis dibuat oleh Umi Hafilda dan akhirnya Azwan Ali mengalah.



Terbaru Azwan Ali sekali lagi digemparkan mengenai akaun laman sosialnya di Twitter telah digodam oleh penggodam yang menggunakan nama samaran JackSparrow. Ini mungkin disebabkan perasaan tidak puas hati sesetengah pihak kerana sikap Azwan Ali yang selalu menimbulkan kontroversi di kalangan media tempatan.

Secara tidak langsung kejadian kali ini menunjukkan ramai orang-orang diluar tidak suka dengan sikap Azwan Ali ini hingga digelar Bapok Tua. Difahamkan, akaun twitter tersebut tidak akan dikembalikan lagi kepada pemilik asalnya iaitu Azwan Ali.

Berberapa screenshot telah diambil sejurus selepas akaun laman sosial tersebut digodam. Apapun pihak Anak Kedah berharap kejadian yang sebegini dapat memberikan pengajaran kepada artis-artis Malaysia yang diluar sana agar lebih bersikap profesional dalam memperkatakan apa sahaja yang melibatkan pihak-pihak lain.






P/S: Carilah populariti kerana bakat, bukan kerana kontroversi.

Sumber: KenaHack[KH] , Google Search

No comments:

Post a Comment